Review Color Remover Kruidvat


Sinds januari ga ik door het leven met oranje haar. Doordat deze kleur vrij snel vervaagd zag mijn haar er elke week anders uit. Ik vond dit hartstikke leuk.

Het idee om mijn haar oranje te verven spookte al erg lang door mijn hoofd. Toch vond ik de stap erg groot om van het licht blonde haar wat ik al jaren had, naar een vrij donkere en felle kleur over te stappen. Maar juist omdat het zo door mijn hoofd bleef spoken dacht ik waarom ook niet? Ik moet het gewoon doen! Dus zo gezegd zo gedaan. Ik was hartstikke blij met de keuze om het te doen en het stond me ook super goed, al zeg ik het zelf.

Nu na ongeveer 5 maanden oranje haar te hebben gerockt heb ik besloten om mijn haar weer licht blond te willen. Vanaf het begin van mijn avontuur met oranje haar heb ik een pakje Color Remover van de Kruidvat in huis gehad. Gewoon voor de zekerheid voor als ik het afschuwelijk zou vinden. Dit pakje komt nu na maanden toch nog van pas. Niets veranderlijker dan een Else-Meike.

Het product:


De verpakking bevat:
- Activator
- Verwijderaar
- Nabehandeling
- Gebruiksaanwijzing
- Handschoenen

Voordat ik oranje haar had was dit mijn haarkleur:


De oranje kleur zag er zo uit:



Na de eerste behandeling:


Ik was na de eerste keer al super blij met het resultaat. Het meeste was eruit. Toch had mijn haar nog een vreemde kleur, ik beschreef het zelf als geel met een gloed oranje. Dus ik ben naar de Kruidvat gegaan om nog een pakje te kopen.

Na de tweede keer was het toch nog een stuk lichter.

Het resultaat na het gebruiken van twee keer Color Remover:


Wat vond ik ervan?
Ik raad de Color Remover van Kruidvat absoluut aan. Het heeft ervoor gezorgd dat de oranje kleur bijna compleet uit mijn haar verdween. Er wordt gezegd dat oranje en rood lastige kleuren zijn om uit je haar te krijgen. Dus ik had wel verwacht dat er iets achter zou blijven, maar dit was een top resultaat!


Liefs,

Else-Meike

Reacties

  1. Heb je de tweede direct de zelfde dag gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor zover ik me kan herinneren de dag erna.

      Verwijderen
    2. Ik heb het ook weleens 2x achter elkaar gebruikt op dezelfde dag! Staat volgens mij ook op de verpakking dat dat gewoon kan!

      Verwijderen

Een reactie posten